Monday, April 23, 2012

Promosi....Promosi


Gigi cantik dan bersinar-sinar? Ingin jadi duta gigi?, apa rahsianya? Berus gigi 6 kali seharikah? Jangan bimbang Nomi bermurah hati berkongsi rahsia dengan kawan-kawan…jadi bawalah Nomi Duta Gigi pulang bersama kawan-kawan 


 

Makan mi goreng boleh dapat kuasa? Kuasa yang bagaimana? Hebatkah ada kuasa? Mari bersama Asfa Heroin Mi Goreng berkongsi kuasa bersama demi menjaga keamanan dunia.



 





Sukarkah jika mahu menjadi seorang usahawan? Wafiy, Dania, Danish dan Darwish sedia berkongsi rahsia kejayaan mereka dalam Ais Tanpa Krim.



Semua orang adalah puteri (gadis sahaja!). Wafiya dengan rendah hati mahu berkongsi pengalaman ini dengan kawan-kawan. Jadi jangan malu-malu mengajak Wafiya Puteri Kota Cinta pulang bersama-sama.





Ingin tahu perasaan menjadi ahli nujum? Mari berkongsi rasa itu dengan Zuana dalam Nujum Cik Belalang. Cetuskan rasa cemburu kawan-kawan dengan kebolehan yang anda miliki :)


Bacakan Saya Satu Cerita adalah kompilasi cerita-cerita asal daripada penulis. Cerita-ceritanya menarik kerana tidak pernah ada tercatit dalam mana-mana buku sebelum ini. Pasti ada yang cemburu jika melihat anda berjaya membawa buku ini.:)