Monday, May 11, 2009

Anak SCORE A, Ibu Ayah Score RM

17 Mei 2009 - menghadiri kursus NDO (New Distributor Orientation) untuk program Score A (eja betul-betul; bukan SKOR A ya!)

Menarik memang menarik. Ibubapa berpeluang menambah pendapatan tanpa mengabaikan pelajaran anak-anak. Macam mana tu?. Ok macam ini, program SCORE A adalah program e-learning khusus untuk pelajar tahun 1 sehingga tingkatan 3. Anak-anak akan membuat latih tubi secara online. Submit set soalan yang telah selesai dan terus dapat keputusan. Jadi anak boleh terus membuat latihan kepada topik yang mereka lemah. Istimewanya, anak-anak tidak akan berjumpa dengan soalan-soalan yang sama.

Anak-anak juga boleh membuat latihan pada bila-bila masa. Mudah bukan? Malahan jika ibubapa tidak sempat melihat keputusan anak-anak juga mereka boleh terima keputusan melalui SMS. Lagi mudah. Exam Score A terbahagi kepada 3, easy, medium & hard. 80% adalah markah lulus anak-anak. Jika anak kurang dari 80% semasa exam SCORE A, maka anak-anak tidak boleh pergi ke level seterusnya


Tetapi bagaimana pula ibubapa boleh menambahkan pendapatan?
Parent boleh beli satu pakej untuk kegunaan dua orang anak selama 6 bulan dengan harga RM596. Kemudian apa yang parent perlu buat, mereka perlu mencari 2 orang downline @kaki dibawahnya...Hanya dua sahaja. Dua orang yang didaftarkan akan membolehkan ibubapa mendapat bonus. (ini adalah sistem networking). Jadi jika carta ini di duplikasikan maka, ibubapa dan semua yang berada didalam group itu akan terus mendapat bonus. Mudahkan...berminat. Maklumat lanjut sila hubungi saya melalui email. Anda akan di beri maklumat juga kata laluan untuk anda melihat demo.

Jangan tunggu lama-lama untuk membuat keputusan...